„Udělejte to jednoduše. A potom to zjednodušte.“
Zlaté softwarové pravidlo
Ukázky „mých“ webů.
„Nedělejte shopy v dark modu“ četl jsem u pár specialistů na UX. Tady jsem tmavý mód udělal, celý shop byl laděný do černé. Samozřejmě se ukázalo, že odborníci měli pravdu. Vypadalo to blbě, nepřehledně a návštěvníka to moc k nákupu nepovzbuzovalo. Takže zpět, do světlých tlumených odstínů. Barevnosti je tam díky profi fotkám dost a celé to nepůsobí ponuře.





Sem ano, sem se tmavý režim hodí! K rockové muzice to patří a okrová barva loga je navíc hodně výrazná a dostatečně celý design „rozsvítí“.

Nejdřív to byl trochu oříšek – málo textů, málo fotek, ale nakonec se podařilo vytvořit velmi dobrou prezentaci.

Americký expat žijící v Praze. Na shopu prodává své malby a grafiky. Pro mě skvělá práce – měl připravený návrh vzhledu i barevného řešení, takže jsem nemusel nic vymýšlet a udělal vše podle jeho přání. Jednoduché a přehledné, všechno je soustředěné na obrazy, design stránek to nesmí narušovat.





(Pozn.: Nejsem autor jeho hlavního webu www.adlaiburman.com)
Ještě jednou rocková a do černa laděná prezentace. I tady je to vyvážené hodně výraznou fuchsiovou „přízdobou“.










